Na tomto blogu nastala Nová Éra.

AK - Půjde do kytek?

28. prosince 2010 v 23:23 | AnnElfwind |  Ann názory
168
    Tak jo, asi jste si již stihli všimnout, co se děje v AK. Všichni se tam hádají kvůli hlavnímu správci Tiskařovi. Kvůli tomu, že si na svůj blog píše svoje názory. Uznávám, byly napsané hodně vulgárně, ale to nic nemění na tom, že má každý právo psát si na svůj blog to, co se mu zlíbí.
   Ano, jak říkám, bylo to napsané tak, že pomalu každé druhé slovo bylo sprosté, což je tak trochu v rozporu s pravidly AK, ale jinak to v rozporu s ničím nebylo.
   Slítlo se na něj spoustu lidí, protože si votvíral hubu na homosexuály. Sice jsem yaoi fan-girl, ale to neznamená, že někomu budu nadávat jenom proto, že si myslí, že homosexualita je nemoc. Já mám taky na spoustu věcí negativní názory. Takže docela dokážu pochopit ostatní lidi, co maj názory, co se hodně liší.
   Ale, dnes, před chviličkou, jsem si četla napravené téčkaře. Článek na klub.blog.cz. Prokousala jsem se všema komentářema a docela slušně jsem se u toho pobavila. Proč? Protože sledovat, jak se lidé hádají prakticky kvůli blbostem, to je vždy zábava.
   U článku je anketa o tom, jestli Tiskaře chceme sesadit. Je sice jen orientační, ale i tak, zajímavá věc. Já osobně jsem hlasovala pro ne. Ne, že bych měla něco proti Tiskařovi osobně, to zase ne, ale myslím si, že na to, aby vedl AK má málo trpělivosti. Já neříkám, že já jí mám víc, naopak, já být hlavní správce AK, tak už dávno všechny pošlu do prdele, ale nejsem a ani bych jím být nechtěla. Je to nevděčná práce. A myslím, že až na nedostatek trpělivosti ji Tiskař zastává docela dobře.
   Jistě, jako jedna z těch, co zažili Krutomluva, musím říct, že nejlépe to všechno fungovalo za něj, ale zase na druhou stranu, jako člověk, kterému je šumák, jestli v klubu je, nebo ne, jestli ho za něco z klubu vyhodí, nebo ne, jako člověk, který AK a členství v něm, bere jenom nako nadstandart, bez kterýho by se obešel, říkám děte do háje a přestaňte řešit takový kokotiny.
   Právě to, že mi nezáleží na tom, jestli mě z klubu vyrazí, mi dává naprostou volnost projevu. Ano, v komentářích jsem četla, že Tiskař lidem nadává, posílá je do hajzlu, ale víte, já se mu nedivím... Já bych vás taky poslala do hajzlu. Ono totiž, když se na něho slítnete jak hejno supů a začnete mu nadávat, tak ještě, aby vás do hajzlu neposlal.
   Jasně, Tiskař není dokonalý, ale to není nikdo. Troufám si tvrdit, že by to bývalo šlo všechno vyřešit po dobrém... Sakra, to tady nikdo není na diplomacii? Asi ne, co? Tak se dite bodnout a nerušte o Vánocích... Vopravdu, lepší čas jste si na takový handrkování vo ničem vybrat nemohli...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Co namalovat?

Něco jiného, napíšu do komentářů 7% (109)
Obličej 11.8% (185)
Postavu 11.3% (176)
Koně 8.1% (127)
Draka 18% (282)
Pegasa 9.3% (145)
Hydru 8.4% (131)
Jednorožce 6.9% (108)
Démona 7% (110)
Anděla 7.2% (112)
Krajinu 5.1% (79)

Komentáře

1 Siwa Siwa | Web | 28. prosince 2010 v 23:46 | Reagovat

Máš pravdu. Mně se ten Tiskařův článek nelíbil (hlavně ten druhý). V AK nejsem hlavně kvůli tomu, že vědomě porušuji aspoň čtyři pravidla, ze kterých si na blogu dělám srandu, ale hlavně proto, že tam být nechci. Nevím, jestli kvůli tomu handrkování, ale není mi to tam sympatické.
Mimochodem, proč ti je jedno, jestli tě vyrazí? Všechny, které znám, si to místo drží zuby nehty.
Je to pěkné, že se někdo Tiskaře zastává, někdo, kdo na to kouká z více úhlů a není zaujatý. Kdyby četl články AK, tak by na ten tvůj narazil a určitě ho to potěšilo.

2 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 28. prosince 2010 v 23:47 | Reagovat

Svůj názor už jsem napsala pod článek na AK.
Ono hodně v tomto směru záleží na úhlu pohledu. Nedivím se, že jinak orientovaná část našich kolegů vyletěla, jak čertíci z krabičky. Já bych se naštvala taky.

3 Avea Avea | Web | 28. prosince 2010 v 23:53 | Reagovat

S jedním ze svých blogů jsem také byla v AK.
Taky si vzpomínám, jaké to bylo když klub začínal. Tehdy tam všechno sice fungovalo, ale ta úroveň klubu byla úplně někde jinde. Dneska jsou na seznamu jen a jen kvalitní blogy.
A to, co se tam děje teď už jsem dávno přestala řešit, jelikož členkou nejsem a už nejspíš nikdy nebudu.
Ze začátku mě to bavilo. Ale teď? Já Tiskaře taky chápu. Některé jeho názory jsou sice dost (jak bych to řekla) výstřední. Celkem často nadává, ale máš pravdu, já na jeho místě bych na tom nebyla jinak.
Problém je asi v tom, že když odešel Krutomluv, nechal nám někoho, koho už jsme znali, někoho koho sám doporučil... teď to bylo jiné. A do toho ještě ta Autorská tlupa, či jak se to jmenuje... nezávidím mu to.

4 Bels Bels | Web | 28. prosince 2010 v 23:54 | Reagovat

Neboj, už se dohádalo, vlastně to byla spíš ostřejší výměna názorů.
Ale musím se ozvat - ačkoliv jsi diskuzi četla, nechápu, jak můžeš napsat to, co jsi napsala - ohledně toho, jak "nadáváme Tiskařovi" - nevšimla jsem si, že by mu nějak extra někdo nadával. A hlavně - on prohlašoval, že homosexuálové a cigáno jsou indvidua. Když se někdo ozval, začal nadávat do kreténů a zmrdů a hůř, ale to ti zjevně uniklo. Ale to už se dostáváme k tvému NE, tou trpělivotí jsi to vystihla, protože kdyby ji měl, netropil by takové scény.
Ale anketa nic neřeší, v článku diskuze už prakticky skončila, Tiiskař se nehodlá poučit ze svých chyb, natož aby se omluvil těm, které urazil, ani se nehodlá vzdát svého místa v AK, tím pádem už není co řešit. ;)

5 Avea Avea | Web | 28. prosince 2010 v 23:54 | Reagovat

[1]: Já si místo taky nedržela. Taky mi to bylo jedno... S tím, co se tam dělo, to nemělo cenu.

6 AnnElfwind AnnElfwind | Web | 28. prosince 2010 v 23:55 | Reagovat

[1]: To, kdyby mě vyrazili, by mi bylo jedno. Navíc, pamatuju dobu, kdy žádný AK nebylo a nikdo se na hlavu nestavěl. Docela dobře jsem si vystačila tehdy, myslím, že se bez AK případně obejdu i teď. Tak jako tak mám hlavní pole působnosti teď na estrankách.

[2]: Tomu se taky nedivím, ale zase na druhou stranu, myslím, že je to hlavně kvůli tomu, jak to napsal, ne co napsal.

7 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 28. prosince 2010 v 23:55 | Reagovat

[6]: Přesně tak, právě proto jsem psala, že by se měl omluvit. :-)

8 AnnElfwind AnnElfwind | Web | 28. prosince 2010 v 23:59 | Reagovat

[4]: Jasně, to, že mu bylo nadáváno, to je možná přestřelený, ale i tak. Myslím, že chyba je každopádně na obou stranách a určitě by to šlo vyřešit po dobrém. To, že anketa nic neřeší, to taky vím. Ale jako orientační věc poslouží dobře.

9 Marta Woitek Marta Woitek | Web | 29. prosince 2010 v 0:03 | Reagovat

Já v anketě hlasovala pro Ano... Psala jsem to i pod článek....je mi jedno,co si píše na blog,je mi jedno že smazal vulgární článek,jeho názory jsou mi ukradený. Pokud vykonává funkci správce AK dobře,je mi to jedno. Jak jsi řekla i ty,já na jeho místě bych asi všechny ošklivě otitulovala a poslala do příslušných míst :D
Lid se bude vždycky vzpouzet proti "vrchnosti",tak to bylo a tak to vždycky bude... Záleží jen na "vrchnosti",jak to unese a dokáže lid (členstvo) zvládnout...

10 AnnElfwind AnnElfwind | Web | 29. prosince 2010 v 0:06 | Reagovat

[9]: Krásně řečeno. Ale pořád si myslím, že na tu funkci, i když ji jinak zastává docela dobře, má málo trpělivosti.

11 S.. S.. | 29. prosince 2010 v 0:10 | Reagovat

Co jiného než souhlasit..

12 Bels Bels | Web | 29. prosince 2010 v 0:28 | Reagovat

[8]: chyba určitě, ale nic se nevyřešilo jak po dobrém tak ani po zlém - i Marcel uznal, že by se měl Tiskař aspoň omluvit za ty urážky, ale on si to drze ignoruje jako všechno ostatní, chová se jak dítě a ještě si stěžuje. Ale čert to vem, mnozí můžou bejt vůbec rádi, že AK funguje, ačkoliv už tuplem vypadá jak banda nafoukanců. ;)

13 lenny lenny | Web | 29. prosince 2010 v 0:38 | Reagovat

Jiný názor není problém. Třeba já se považuju za křesťana a mezi mými přáteli jsou i HareKrišňáci, pohani (wiccani), ateisti, buddhisti, prostě není problém s čímkoliv, pokud ten dotyčný není fanatik. Problém je, když někomu vadí moje existence, pokud se teda neumoudřím a nepředělám. Jenomže ono to nejde, já se o to snažila skoro 10 let a můžu říct, že je to slepá ulička. Pro mě to není nějaký názor, pro mě je to tvrdá realita...
Já jsem měla problém s nástupem Tiskaře do funkce hned od začátku, ale mlčela jsem, říkala jsem si, že když to nikomu jinýmu nevadí (to co napsal k tématu týdne), tak o nic nejde. Jenomže ono vadí, kvalitní blogeři kvůli němu odcházejí, a to vadí i mě. Ať si na svým blogu Tiskař píše třeba že jsem divná, úchylná, a že je mu ze mě na blití, ale ať nezkládá AK. Ono to není o jednom názoru, ale o tom, jak fanaticky ho obhajuje a jak despoticky se chová ve vedení AK...

14 Destiny Destiny | Web | 29. prosince 2010 v 11:01 | Reagovat

ještě k tomu ta anketa.. nevím co napsat, jde to do kytek :X

15 AnnElfwind AnnElfwind | Web | 29. prosince 2010 v 11:04 | Reagovat

[14]: Taky mám ten pocit...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama